
Vážení zákazníci,
od 29.9.2025 do 8.10.2025 máme na naší kamenné prodejně v Lažanech zavřeno z důvodu DOVOLENÉ. Na telefonních číslech nebudeme dostupní! Odpovídat budeme pouze na emailové adrese: michal@hwservis.cz . Děkujeme za pochopení.
Váš HWServis
Rychlý dotaz
Přihlásit se
Online servis
Anketa
Diskuze: vložení názoru
Datum: 28.09.17 - 18:14:19
Napsal: Ľubica
Dobrý deň. Máme Renault 2.2 a vznikol problém s kartou. Po vložení nám oznámilo, že karta nie je rozpoznaná a to isté aj pri náhradnej karte. Približne asi 5 krát v priebehu troch dní sme to skúšali a stále ten istý oznam a na 4. deň to zrazu naštartovalo.Nevieme čo teraz, či do opravy alebo čakať kedy to opätovne spraví, v čom môže byť problém? Možno nejaká vlhkosť?